Dit zijn onze kandidaten….

Stephan Reusken (PvdA) lijsttrekker

Huidig raadslid voor de PvdA en veel bereikt in de afgelopen anderhalf jaar: extra middelen voor lezen en schrijven en voor versterking van de natuur en biodervisiteit. Werkt dagelijks als regiomanager bij MEE Veluwe in het sociale domein. Maakt zich hard en zet zich in voor kwetsbare mensen om ze de kans te bieden om mee te doen.

Voor Stephan geldt dat het gaat om mensen te ontmoeten en te verbinden, want dat maakt, dat iedereen de kans krijgt om mee te doen!

Douwe Bouma (GroenLinks)

Douwe is bekend van zijn strijd voor behoud van de natuur en versterken van een gezonde leefomgeving. Douwe gaat voor duurzaamheid en vindt dat iedereen die het moeilijk heeft een steun in de rug nodig heeft. Want het gaat om de toekomst: voor de natuur en de mens!

Tom van der Holst (Groen Links)

Tom is al lang lid van GroenLinks. Hij weet veel van de sociale woningbouw en ruimtelijke ordening. Hij gaat voor een Twenterand waar duurzaamheid van belang is en voor iedereen er de kans is om mee te doen!

Hans Zebel (PvdA)

Hans is al ruim 25 jaar lid van de PvdA en heeft ook een aantal jaren in gemeenteraad van Twenteraad gezeten. Hij weet hoe er toegaat in de raad! Hans werkt bij de vakbond en weet wat het is om te knokken voor goed en gezond werk!

Atie de Bruijn (GroenLinks)

Atie is medeoprichtster van GroenLinks in Twenterand en heeft gewerkt als kinderverpleegkundige en weet dus wat er speelt in de zorg. Veder kent ze ook het sociale domein goed door haar werk als bestuurder in het jeugd welzijnswerk.